Comviq

Jag skrev till Comviq eftersom jag ville uppgradera från 7GB surf till 20GB surf men tyvärr blev jag behandlad som jag vore en barnrumpa på fem år då jag uppenbart enligt Comviq inte får bestämma själv om det ska uppgraderas från 7GB surf till 20GB surf.

Enligt dem på Comviq måste de ta kontakt med min far först. Problemet är att jag fick min fars tillstånd att utnyttja hans namn och hans personnummer för att kunna skicka efter en ny mobil eftersom jag har en betalningsanmärkning.

Det är trots allt jag som äger mobilen inte min far och det är jag som äger mobilnumret inte min far alltså är det jag som bestämmer om det ska uppgraderas inte min far.

Tyvärr är det som att tala till en vägg med Comviq då de inte fattar att det är jag som äger mobilnumret och inte min far.

Ärligt talat hoppas jag att Comviq går i konkurs inom en snar framtid då bolaget är ett skam för hela Sverige då de behandlar vissa av sina kunder som barnrumpor på fem år.

Varför ens ha erbjudandet att uppgradera från 7GB surf till 20GB surf när det finns dem som inte kan utnyttja detta erbjudande?

Jag får helt enkel acceptera att jag är dem som inte får uppgradera från 7GB surf till 20GB surf eftersom jag är en femårig barnrumpa enligt Comviqs ögon trots att jag är närmare 50 år än sju år.

Category: 2016, Juli
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.You can leave a response, or trackback from your own site.
2 Responses
  1. MLI says:

    varför inte bara be din far ringa Comviq så kan han fixa det?

    • MST2005 says:

      Jag är vuxen alltså bestämmer jag själv om det ska uppgraderas eller inte. Jag äger mobilnumret inte min far alltså bestämmer jag i detta fall.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.